Over ons

Over Stavoor

Samen met zestig medewerkers streeft Stavoor naar een duurzame relatie met opdrachtgevers en deelnemers en een hoogwaardige kwaliteit van haar dienstverlening.
Dit uit zich onder meer in de ISO-9001-certificering, het Keurmerk Blik Op Werk, de CEDEO-erkenning, het lidmaatschap van NRTO, SCOOR-certificering en opname in het register van CRKBO.

Algemene voorwaarden

Stavoor hanteert de volgende voorwaarden voor al zijn diensten.

Algemene voorwaarden Stavoor

Privacyverklaring

Stavoor borgt de privacy van zijn klanten zo goed mogelijk en gaat vertrouwelijk om met de informatie die hij ontvangt. Bij de verwerking van persoonsgegevens volgen wij de geldende wet- en regelgeving over privacy. Hoe wij dit doen leest u in onderstaande privacyverklaring.

Privacyverklaring

Klachtenregeling

Klachtenregeling Stavoor

Deze klachtenregeling geldt voor de ondernemingen Stavoor Inburgering BV, Stavoor PIZ BV, Stavoor training, advies en projecten BV en DASMO-TPAST BV, vanaf nu Stavoor.

Een klacht is een uiting van een klant, deelnemer of leverancier van ontevredenheid over diensten, producten of medewerkers van Stavoor. We zien klachten als mogelijkheid om ons werk verder te verbeteren.
Terugkerende onvrede wordt door de directie van Stavoor opgevat als een klacht. Er is sprake van onvrede als het voor de klant, deelnemer of leverancier niet zwaar genoeg is voor een officiële klacht, maar voor de directie van Stavoor wel zwaar genoeg is om er aan te werken om herhaling te voorkomen.

Stap 1
U kunt een klacht indienen bij Stavoor via e-mail info@stavoor.nl. Het Klachtenformulier, kunt u via deze site direct invullen en ons e-mailen.

Stap 2
Binnen drie werkdagen neemt de verantwoordelijke contact met u op om de inhoud van de klacht met u te bespreken. Zo mogelijk wordt ook de opvolging en de afhandeling van uw klacht met u besproken.

Stap 3
De leidinggevende die uw klacht in behandeling heeft, stemt deze (indien nodig) af met de persoon of organisatie onder wiens verantwoordelijkheid de ingediende klacht valt. De leidinggevende kan niet een klacht afhandelen waar hij zelf bij betrokken is. Dan zal een directielid deze afhandeling op zich nemen.

Stap 4
De leidinggevende neemt contact met u op over eventuele vervolgstappen en doet u een voorstel om uw klacht af te handelen.

Stap 5
Als u en Stavoor geen overeenstemming bereiken over de afhandeling van uw klacht, dan kan Stavoor de klacht en de afhandeling daarvan voorleggen aan een door u en Stavoor beiden geaccepteerde derde partij. Deze zal dan een bindende uitspraak  doen.

Voor Inburgering
Als een indiener van een klacht niet tevreden is over de afhandeling van de klacht of als hij er niet uitkomt met Stavoor, dan kan hij dit voorleggen aan het College van Arbitrage.


Algemene uitgangspunten bij klachten
 

  • Stavoor houdt in haar klachtenprocedure alle regelgeving over privacy in acht en zal uw klacht uiteraard met de grootst mogelijke zorgvuldigheid in behandeling nemen.
  • Stavoor neemt alleen klachten in behandeling die zijn voorzien van uw naam en adres, inhoud van de klacht en de datum waarop de klacht is ontstaan.
  • Stavoor neemt geen klachten in behandeling als het feit waartegen u klaagt langer dan drie maanden voor indiening van de klacht heeft plaatsgevonden.
  • Stavoor handelt de klacht af binnen 6 weken na ontvangst van de klacht.
  • Stavoor kan de behandeling van de klacht ten hoogste tien werkdagen verdagen. Hierover wordt u schriftelijk geïnformeerd.
  • U ontvangt van Stavoor op schrift een gemotiveerde beoordeling van alle onderdelen van uw klacht, evenals van de eventuele maatregelen die wij naar aanleiding van de bevindingen hebben ondernomen of zullen ondernemen.
  • Van elke klacht wordt een apart dossier met een uniek volgnummer aangelegd. Eens per jaar bespreekt de directie van Stavoor het aantal klachten, de inhoud daarvan, beoordeling van de ingediende klachten, getroffen maatregelen om de klachten op te lossen en uw bevindingen van de wijze waarop de klacht is behandeld en opgelost. Zo blijft de directie werken aan de dienstverlening van Stavoor.
Klachtenformulier
Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies