Op deze pagina vind je allerlei informatie over HR-zaken.
Onze arbodienst is Felixx.®werk & inkomen.
De contactpersoon voor ons is Register Case- en Caremanager: Verena van Keulen
Bereikbaar via: info@felixxwerkt.nl of 085- 105 01 03. Aanwezig op: maandag t/m donderdag.
www.felixxwerkt.nl
Meld je ziek en beter bij je leidinggevende en stuur een bericht naar Patricia van Nijnatten via pvannijnatten@stavoor.nl
De werknemer heeft de mogelijkheid om een preventief spreekuur bij de Arbodienst aan te vragen. Via de casemanager van NLG Arbo kan een afspraak worden gemaakt met de bedrijfsarts. Deelname aan het preventief spreekuur is echter altijd op vrijwillige basis en kan niet worden opgelegd. Het preventief spreekuur is uitdrukkelijk bedoeld voor niet-medische werk gerelateerde problematiek. Denk aan vragen over de gezondheid in relatie tot het kunnen uitoefenen van het werk en bij dreigend verzuim. Een ander voorbeeld is vragen over mogelijke werk gerelateerde gezondheidsklachten, zoals zorgen over lichamelijke, sociale of psychische belasting op de werkvloer. In deze oriënterende fase kan de werknemer tijdens het preventief spreekuur advies vragen hoe met bepaalde situaties om te gaan.
De gesprekken tijdens het preventief spreekuur tussen werknemer en de bedrijfsarts vallen onder de privacywetgeving, net zoals het reguliere spreekuur als er wel sprake is van verzuim. Bij een preventief spreekuur wordt de verkregen informatie vertrouwelijk behandeld en vastgelegd in het medisch dossier van de werknemer. Bij een preventief spreekuur worden geen mededelingen gedaan aan de werkgever of anderen zonder uitdrukkelijke en schriftelijke toestemming van de werknemer. Aan het bezoek van dit spreekuur zijn voor de werknemer geen kosten verbonden. De kosten worden anoniem gefactureerd aan de werkgever.
Naam casemanager: Henriëtte Rusman
Bereikbaar via: h.rusman@nlg-arbo.nl of 0528-314002
Aanwezig op: maandag, dinsdag en donderdag
www.nlg-arbo.nl
Hier vinden jullie het Medewerkerstevredenheidsonderzoek 2021 aan alsmede de reactie van de directie op de resultaten van dit onderzoek. Wij willen jullie heel hartelijk bedanken voor de medewerking aan het onderzoek. De respons was dit jaar uitzonderlijk hoog.
De directie heeft haar reactie op het onderzoek gegeven en deze is terug te vinden in bijgevoegde notitie. De or pak het stokje nu over en zal met de medewerkers per onderdeel in overleg treden over de resultaten van het onderzoek. Dit zal vervolgens aan de orde komen tijdens de Overlegvergadering van de or met de bestuurder.
Wij wensen jullie veel leesplezier
Patrick van den Hemel en Sieb Louwsma (directie Stavoor)
Stavoor hanteert een (PSA)-beleid tegen werkdruk en ongewenste omgangsvormen zoals (seksuele) intimidatie, agressie, geweld, pesten en racistisch gedrag. Hiervoor is een vertrouwenspersoon aangesteld.
Haar naam is Karin van Wezel. Zij is bereikbaar via 06-33425821 of via kvanwezel@stavoor.nl
Regeling-Ongewenste-Omgangsvormen-Stavoor.pdf
Karin-van-Wezel-vertrouwenspersoon-bij-ongewenst-gedrag stelt zich voor.pdf
© Stavoor • Stavoor is onderdeel van de Louwsma Bedrijven Groep • SITEMAP