Lastige gesprekken met klanten

Deze training geeft je extra handvatten in het contact met klanten. We gaan samen aan de slag met die gesprekken waarin emotie, weerstand of spanning ontstaat.

Waardoor ontstaat het, wat roept het bij jezelf en de klant op en wat kun je doen om het gesprek een andere richting te geven? In de training wordt begonnen met breed herkenbare situaties uit de praktijk van de textielbranche. Vervolgens gaan we aan de slag met eigen casuïstiek ingebracht door de deelnemers.

Voor wie?
De training is bedoeld voor medewerkers in de textielbranche die te maken hebben met klanten.

Resultaat

  • Inzicht in het effect van je eigen handelen en de daarbij mogelijk optredende spanning bij gesprekken
  • Je bent je bewust van de verschillen in beleving tussen jezelf en de andere partij en kun je hier gericht naar handelen
  • Je hebt gericht geoefend om grensoverschrijdend gedrag bij de klant te herkennen en om te buigen

Werkwijze
Het is een interactieve, praktijk gerichte training met korte theoretische onderbouwingen.

We werken samen met een professionele trainingsacteur.

Datum en trainingstijden
De trainingsdag is op dinsdag 8 oktober 2019 en vindt plaats centraal in het land.

 

Data en inschrijving

 

 

 

Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies